ایران۹۱۲ مرکز خرید و فروش سیم کارت 0912
قیمت گذاری و خرید خط

هزینه تماس با خارج از کشور از سیم کارت ۰۹۱۲

هزینه تماس با خارج از خط همراه اول

در تمام اپراتور های دنیا برقراری ارتباط مخابراتی "بین المللی" از کشور مبدا و از تمام اپراتور های فعال طبق قوانین سراسر در دنیا با شماره گیری عدد 00 امکان پذیر می باشد.

فرمول محاسبه هزینه تماس با خارج از کشور

اطلاع از تعرفه و هزینه تماس با خارج از کشور برای افرادی لازم است که به خاطر دلایل کاری یا حضور یکی از عزیزانشان در کشور های خارجی مرتب باید با خارج از کشور در تماس باشند.

تعرفه تماس با خارج با توجه به اینکه از کدام یک از اپراتور های تلفن همراه استفاده می ‌کنید و اینکه خط شما دائمی است یا اعتباری، متفاوت است.

هزینه مکالمه با خارج طبق فرمول زیر محاسبه میگردد:

 

هزینه یک دقیقه مکالمه داخلی + هزینه یک دقیقه مکالمه با کشور مقصد (طبق تعرفه) = هزینه مکالمه با خارج از کشور

 

به عنوان مثال اگر شما بخواهید با کشور آمریکا تماس بگیرید و از اپراتور همراه اول استفاده کنید، باید برای هر یک دقیقه مکالمه، 1500 تومان بپردازید.

هزینه تماس داخل کشور با سیم کارت ۰۹۱۲ برای یک دقیقه، 599 تومان و برای سیم کارت‌ های اعتباری، 899 تومان می باشد. هنگامی که شما با کشور آمریکا صحبت میکنید، علاوه بر مبلغ 1500 تومان به ازای هر دقیقه، هزینه یک دقیقه مکالمه شهری هم اضافه نمایید.

تعرفه ارسال پیامک‌ های بین‌المللی نیز برای هر پیامک 1300 تومان میباشد.

 

تعرفه تماس با خارج از خط همراه اول

تعرفه تماس با خارجاز خط همراه اول دارای قیمت ثابتی نیست؛ زیرا ممکن است فردی بخواهد با کشورهای همسایه مانند عراق تماس بگیرد و یا فردی باشد که بخواهد با کشورهای اروپایی تماس بگیرد. هر دقیقه مکالمه در هر یک از این کشورها با استفاده از اپراتور همراه اول متفاوت است.

در صورتی که نیاز به اطلاعات دقیق درباره تعرفه تماس با هر یک از کشورهای جهان ازخط همراه اول را دارید، می‌توانید به سایت همراه اول صفحه مکالمات و پیامک بین الملل مراجعه کنید. سپس با انتخاب گزینه تعرفه ها در منوی بالای صفحه، نام کشور مورد نظر را انتخاب کرده و تعرفه تماس را مشاهده نمایید.

 با در نظر گرفتن این نکات باید بگوییم که تماس با خارج از کشور قیمت واحدی ندارد. اما می‌توانید با مدیریت هزینه‌ها و بررسی تمام تعرفه‌ها از طریق وب سایت اپراتور همراه اول، هزینه‌های مربوط به تماس را کاهش دهید.

در ادامه هزینه تماس با سه کشور خارجی را بررسی می ‌کنیم تا بهتر متوجه تفاوت هزینه‌ها از طریق تماس با همراه اول شوید.

•هزینه تماس با کشور عراق

تماس از خط همراه اول با خط تلفن همراه در کشور عراق، هر دقیقه ۱۲۷۰۰ تومان است.

تماس با تلفن‌های ثابت در عراق، برای هر دقیقه، ۲۰ هزار تومان است.

•هزینه تماس با کشور آذربایجان

تماس از خط همراه اول با خط تلفن همراه در کشور آذربایجان، هر دقیقه ۳۰ هزار تومان است.

تماس با تلفن‌های ثابت در آذربایجان، برای هر دقیقه، ۲۲ هزار تومان است.

•هزینه تماس با کشور آلمان

هزینه تماس از خط همراه اول با خط تلفن همراه در کشور آلمان، برای هر دقیقه ۱۱ هزار تومان است.

تماس با تلفن‌های ثابت در کشور آلمان، برای هر دقیقه ۱۰ هزار تومان است.

با توجه به کشورهایی که مثال زدیم، متوجه می‌شوید که قیمت تماس با خارج از کشور یک قیمت واحد نیست. اما برای اینکه به صورت تقریبی با هزینه‌های تماس از خط همراه اول با کشورهای دیگر آشنا شوید در ادامه جدولی را قرار می‌دهیم.

 

نام کشور مقصد ۱ دقیقه
از(تلفن ثابت)
۱ دقیقه
از (همراه اول)
آذربایجان ۲۲۰۰۰ ۳۰۰۰۰
کانادا ۱۵۰۰ ۱۵۰۰
چین ۳۰۰۰ ۳۰۰۰
هند ۲۰۰۰ ۹۵۰
مصر ۱۱۰۰۰ ۱۵۰۰۰
مالزی ۵۷۰۰ ۲۰۰۰
لبنان ۱۰۰۰۰ ۱۷۰۰۰
عربستان سعودی ۹۰۰۰ ۹۰۰۰
عراق ۲۰۰۰۰ ۱۲۷۰۰
ترکمنستان ۱۳۰۰۰ ۱۸۰۰۰
ترکیه ۳۰۰۰

تلفن همراه AVEA ۱۰۵۰۰

تلفن همراه TURKCELL ۱۰۵۰۰

تاجیکستان ۱۳۰۰۰ ۲۰۰۰۰
بحرین ۱۲۰۰۰ ۱۵۰۰۰
یمن ۱۶۰۰۰ ۴۵۰۰۰
یونان ۵۰۰۰ ۱۰۰۰۰

 

عوامل مؤثر بر هزینه تماس با خارج از کشور

اگر کاربران بخواهند از خط همراه اول دائمی یا اعتیاری برای تماس استفاده کنند، روش‌ های مختلفی برای این کار وجود دارد.

بعضی از این روش‌ ها پیچیده هستند و بعضی دیگر از روش ‌ها تنها با استفاده از کد پیش شماره مقصد امکان پذیر می‌شوند. انتخاب هر یک از این روش‌ های برقراری تماس، می ‌تواند هزینه‌ های متفاوتی برای کاربران داشته باشد.

عواملی که روی هزینه تماس با خارج تأثیر می‌گذارند، شامل نوع اپراتور تلفن، مانند تلفن ثابت و تلفن همراه کشور مقصد، استفاده از سرویس رومینگ، استفاده از روش های مختلف برقراری تماس و ... می ‌شوند.

در صورتی که شما از سیم کارت ۰۹۱۲ یا هر کدام از سر شماره های همراه اول استفاده میکنید می‌توانید از با مراجعه به سایت همراه اول یا اپلیکیشن همراه من، اطلاعات دقیقی درباره هزینه تماس با هر یک از این کشورها که طرف قرارداد خرید بسته‌های دوره دنیا هستند به دست بیاورید.

 

نحوه تماس با خارج از کشور با اپراتور همراه اول

اگر برای تماس با خارج از کشور از خط ۰۹۱۲ یا خطوط اعتباری استفاده می‌کنید، قبل از شماره و قبل از پیش کد شهر و کشور مورد نظر باید پیش شماره 00 را شماره گیری کنید.

اینکه شماره مخاطب تلفن ثابت باشد یا تلفن همراه، فرقی ندارد و در واقع کد 00 مجوزی برای ارتباط شما با خارج از کشور می باشد.

اپراتور همراه اول به خاطر اینکه به مشترکین خود کمک کند تا هزینه‌های تماس با خارج را پایین بیاورند، بسته‌های مکالمه مختلفی در سایت خود ارائه نموده تا علاوه بر مشترکین دائمی، مشترکین اعتباری هم بتوانند برای برقراری با دوستان و آشنایان خود هزینه ‌های کمتری بپردازند.

معمولاً بسته ‌های مکالمه دارای محدودیت زمانی هستند و پس از گذشت اعتبار آن ها دیگر قابل استفاده نیستند. یکی دیگر از نکاتی که درباره بسته‌های مکالمه همراه اول وجود دارد، محدودیت زمان تماس است؛ یعنی مشترکینی که این بسته ‌ها را خریداری می‌کنند، می‌توانند بسته‌های مکالمه ۳۰ دقیقه‌ای یا ۵۰۰ دقیقه‌ای خریداری کنند و بر اساس محدودیت زمانی این بسته‌ها، هزینه‌های متفاوتی بپردازند.

 

هزینه استفاده از رومینگ همراه اول

قبل از اینکه درباره هزینه رومینگ همراه اول صحبت کنیم، بهتر است ابتدا درباره خود رومینگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. رومینگ به این معنا است که شما در خارج از کشور بتوانید با سیم کارت ایرانی خود تماس بگیرید، برای دوستانتان پیامک ارسال کنید و یا از اینترنت استفاده کنید.

با استفاده از سرویس رومینگ، نیازی نیست هنگام سفر، در کشور مقصد یک سیم کارت خارجی تهیه کنید. می‌توانید از شبکه‌های تلفن همراه کشور خودتان استفاده کنید، اما هزینه‌های بالاتری نسبت به داخل کشور برای رومینگ بپردازید. تعرفه رومینگ خارج از کشور با توجه به کشور مقصد متفاوت است به عنوان مثال:

• نرخ مکالمه با ایران در کشور ترکیه، ۱۲۵۰۰ تومان است. اما تعرفه مکالمه دریافتی از ایران، ۱۰۵۰۰ تومان تعیین می‌شود. تعرفه مکالمه‌های داخلی نیز با استفاده از سرویس رومینگ در کشور ترکیه، ۷۵۰۰ تومان است. برای ارسال پیامک نیز باید ۴۰۰۰ تومان بپردازید. تعرفه یک مگابایت GPRS رومینگ در کشور ترکیه نیز ۳۰۰۰ تومان است.

• اگر بخواهید با تعرفه رومینگ در کشور عراق محاسبه کنید، تعرفه مکالمه با ایران در کشور عراق ۱۷ هزار تومان و تعرفه مکالمه دریافتی از داخل کشور ۱۴ هزار تومان است.

بنابراین نمی‌توان مبلغ واحدی را برای قیمت رومینگ با استفاده از تلفن همراه اول ارائه نمود.

می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به سایت همراه اول مراجعه نمایید. در بخش رومینگ و مکالمات بین‌الملل، وارد قسمت تعرفه رومینگ شوید. نام کشور مقصد را انتخاب کنید. به این صورت می‌توانید فهرست کاملی از هزینه‌های رومینگ در آن کشور را دریافت نمایید.

 

راهکارهایی برای کاهش هزینه تماس با خارج

با توجه به اینکه ممکن است هزینه‌های برقراری تماس با خارج از کشور با استفاده از اپراتور همراه اول یا سایر اپراتورهای دیگر گران تمام شود، می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها از اپلیکیشن‌های ارتباطی مانند واتساپ، تلگرام یا سایر اپلیکیشن‌هایی که در کشور مقصد قابل استفاده هستند، بهره ببرید.

اگرچه امروزه واتساپ در کشور ما فیلتر شده است، اما در هر جای دنیا که باشید می‌توانید به راحتی برای ارسال تصویر، صوت، پیام یا برقراری تماس از آن استفاده کنید. به این صورت لازم نیست بسته مکالمه تهیه کنید و هزینه‌های زیادی برای رومینگ بپردازید. این گونه فقط شما از حجم بسته اینترنتی خود استفاده می‌کنید.

 فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از جهان قرار داشته باشید. زیرا شبکه‌های اجتماعی در تمام کشورهای جهان قابل استفاده هستند. درست است که تعرفه‌های متفاوتی برای استفاده از اپراتورهای تلفن همراه وجود دارد، اما یکی از به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین راهکارها استفاده از همین اپلیکیشن‌ها است که جزو برنامه‌های بسیار محبوب و کاربردی محسوب می‌شوند.

 

جستجوی سیم کارت در ایران 912

فهرست جدید تریم سیم کارت های همراه اول

0912 254 28 57
محاسبه اقساط
70,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 76 78 918
محاسبه اقساط
35,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 763 73 58
محاسبه اقساط
28,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 76 88 134
محاسبه اقساط
26,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 762 89 05
محاسبه اقساط
25,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 892 26 36
محاسبه اقساط
37,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 299 38 20
محاسبه اقساط
79,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 299 38 21
محاسبه اقساط
79,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 28 68 238
محاسبه اقساط
79,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 299 0 518
محاسبه اقساط
74,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
جدید ترین عنوان ها
24نفر به این صفحه امتیاز داده اند
5 / 4.75