ایران۹۱۲ مرکز خرید و فروش سیم کارت 0912
قیمت گذاری و خرید خط

شماره‌های مجازی چقدر حریم خصوصی ما را حفظ می‌کنند؟

امنیت شماره های مجازی

شماره‌ی مجازی مدت‌هاست مورد استقبال افرادی که به دنبال ارتباطات یکپارچه‌تر و بدون مرزبندی هستند، قرار گرفته است. البته تنها مزیت شماره‌های ابری ارتباط یکپارچه نیست بلکه بسیاری از افراد برای حفظ حریم خصوصی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی این شماره‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده می‌پردازیم.

شماره مجازی

شماره تلفن مجازی چیست؟

شماره تلفن های مجازی به یک مکان ثابت متصل نیستند. کدهای منطقه مختلف محل اقامت تماس گیرنده را نشان می دهد و حریم خصوصی را اضافه می کند. برنامه های تلفن همراه محبوب ترین روش ارتباطی از طریق شماره تلفن تجاری رایگان هستند.

شماره تلفن های مجازی نیز می توانند توسط تیم های فروش و پشتیبانی مشتری استفاده شوند. شماره تلفن های مجازی را نباید مانند شماره تلفن های متصل به تلفن ثابت یا تلفن هوشمند در نظر گرفت. این اعداد در فضای ابری ایجاد می‌شوند و به شماره تلفنی که قبلاً متعلق به شماست، مرتبط می‌شوند. به همین دلیل، استفاده از تلفن مجازی به عنوان تلفن ابری نیز شناخته می شود.

تلفن‌های هوشمند یا گوشی‌های همراه با سیم‌کارت فیزیکی شما محدودیت‌های جابه جایی برای شما ایجاد می‌کنند؛ تعرفه‌های نجومی مشکل آنتن دهی نیز از جمله مواردیست که این شماره‌های فیزیکی دارند و جدا همه‌ی این‌ها حریم خصوصی را تضمین می‌کنند؛ که در ادامه‌ی مقاله به آن خواهیم پرداخت.

امکانات شماره مجازی

• ارتباط همگام‌سازی شده در چندین دستگاه

یک مزیت قابل توجه شماره تلفن های مجازی بیزنسی این است که آنها به شما امکان می دهند بدون به لوکیشنی که در آن قرار گرفته‌اید، دسترسی آسان داشته باشید. ارائه دهندگان خدمات مجازی مانند RingCentral و Google Voice ارتباط یکپارچه بین شما، همکاران، کارمندان یا مشتریان فراهم می کنند. شما می‌توانید آزادانه از طریق تلفن‌های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و سایر دستگاه‌های دارای اینترنت ارتباط با تمامی افراد در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنید. برقرار کنید. از سال 2020 که افراد بیشتری مجبور به دورکاری شدند، نگرانی بزرگی حول حریم خصوصی افراد شکل گرفت. اینجا بود که شرکت‌ها به استفاده از شماره‌های ابری روی آوردند، مهم‌ترین مزیت آن فعال‌سازی بر روی لپ‌تاپ و دسترسی آسان به کنفرانس‌های کاری است.

• گزینه ای مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک‌تر که به دنبال صرفه جویی در پول هستند؛

یک تجارت کوچک که به چندین خط در ماه نیاز دارد، ممکن است امکان هزینه کردن بیش از حد معینی برای خطوط تلفنی خود نداشته باشد، یا یک استارتاپ به مرور زمان، با افزایش اندازه شرکت‌ و استخدام صدها، هزاران یا حتی میلیون‌ها نفر، هزینه‌های ارتباطی‌اش به شدت افزایش پیدا می‌کند و از طرفی درصدد همکاری تنها با یک اپراتور خدمات ارتباطی است؛ به این ترتیب دسترسی راحت‌تری به شماره‌های ابری دارد و اگر شعبه‌های این شرکت در سطح جهانی گسترش پیدا کند، این نیاز اولویت اول می‌شود. که بهترین گزینه استفاده از یک شرکت ارائه دهنده‌ی تلفن مجازیست.

• سطح از حریم خصوصی را حفظ کنید؛

استفاده از شماره‌های شخصی به عنوان وسیله‌ای برای حفظ ارتباط با کارفرمایان یا شرکای تجاری برای همه راحت نیست. این واقعیت که شماره تلفن‌های مجازی می توانند به یک شماره تلفن خصوصی بدون به خطر انداختن حریم خصوصی تبدیل شوند، غیر قابل انکار است. از طرفی اگر شما پس از مدتی قصد تعویض شماره‌ی دائمی خود را داشته باشید؛ درصدد فروش سیم‌کارت 912 خود باشید، نیاز به حذف هیچ اکانتی ندارید.

• دسترسی به یکپارچه سازی و خدمات قوی

اگرچه امکان استفاده از خدمات تلفن مجازی به صورت رایگان وجود دارد، اما گزینه‌های ارتقا نیز اغلب مزایای مفیدی را برای مشاغل فراهم می کند (که شامل تلفن‌های ابری پولی هستند.). برخی از ویژگی‌های خدمات استاندارد شامل پذیرش مجازی، ادغام تقویم، پست صوتی (و رونویسی پست صوتی)، فکس آنلاین و قابلیت‌های پیام تیمی است. از طرفی فرض کنید یکی از نیرو‌های شرکت شما به هر دلیلی مجبور به ترک موقعیت شغلی خود است و اگر در موارد کاری از شماره‌ی شخصی خود استفاده کرده باشد قطعا شما را به دردسر خواهد انداخت (امکان سرقت لیست مشتری، اطلاعات سری شرکت، اشتراک‌گذاری اطلاعات کنفرانس‌ها و...). اما تلفن مجازی قابلیت سلب مالکیت را به راحتی برای شما فراهم می‌کند و نگرانی بابت فاش شده اطلاعات شخصی شرکت وجود ندارد.

انواع شماره تلفن های مجازی

• شماره‌های مجازی محلی: این شماره تلفن ها در مناطق جغرافیایی خاصی قرار دارند، برای مثال سرویس Google Voice با توجه به کد هر کشور، شماره مجازی مرتبط با همان کد را به افراد ارائه می‌دهد.

• شماره‌های ابری رایگان: این شماره‌های ویژه‌ای هستند که با 800، 888، 866 شروع می‌شوند و سایر شماره‌ها به مردم اجازه می‌دهند بدون هیچ گونه عوارض یا هزینه با آن تماس بگیرند.

• شماره‌های بین‌المللی: برای سازمان‌هایی که حضور جهانی دارند، این شماره تلفن تجاری این امکان را ایجاد می‌کند که مشکلی در برقرای تماس‌های بین‌المللی به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی نداشته باشند.

• شماره‌های انحصاری: این شماره‌های جذاب و به یاد ماندنی مانند 1-800-FLOWERS هستند. شما می خواهید اینها را بخرید و در زمینه‌ی برندینگ از آن استفاده کنید. چراکه سریع در ذهن حک می‌شود.

معایب شماره مجازی رایگان

• کیفیت تماس بی نظیر • امکان قطع شدن تماس

• امکان ادامه تماس در زمان قطعی برق مشکل می‌شود.

• برای تلفن‌های ثابت، نگرانی در مورد شارژ باتری وجود ندارد.

• بدون اتصال به اینترنت کار خواهد کرد.

• برای مشاغل با سابقه‌ای که از گزینه های تماس سنتی استفاده می کنند، تلفن ثابت می تواند گزینه‌ای آشنا، راحت و قابل اطمینان‌تری باشد.

شماره تلفن مجازی چگونه کار می کند؟

شماره تلفن های مجازی نیازی به سیم کارت یا آدرس فیزیکی ندارند. در عوض، تماس‌های تلفنی با استفاده از پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VoIP) متصل می‌شوند. تلفن VoIP همان فناوری است که برای برقراری تماس های تلفنی و پیام های متنی از طریق iMessage، WhatsApp یا Google Voice استفاده می شود.

تفاوت اصلی شماره‌های مجازی با ای سیم‌ها در این است که تراشه‌ی مربوط به راه‌اندازی سیم‌کارت الکترونیکی در گوشی به صورت پیش فرض تعبیه شده است و در تلفن همراه‌های قدیمی که این تراشه وجود ندارد قابل استفاده نیست. اما در مورد شماره ابری باید بگویم شما بر روی هر دستگاهی، حتی تبلت و لپ‌تاپ نیز می‌توانید آن را راه اندازی کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

از شماره ابری برای چه کار‌هایی استفاده کنیم

• خیلی اوقات شاید دوست نداشته باشیم وقتی عضو یک پلتفرم می‌شویم افراد آشنا با خبر شوند. بنابراین با یک شماره‌ی مجازی اکانت ساخته و بدون ایجاد مزاحمت از آن استفاده می‌کنیم.

• گاهی اوقات فقط یکبار می‌خواهیم از خدمات یک سایت استفاده کنیم، ترجیح می‌دهیم شماره‌ی اصلی‌مان ثبت نشود.

• برای زمانی که خارج از کشور هستید و نمی‌خواهید یا نمی‌توانید esim داشته باشید. در این موقع شماره‌ی مجازی ارتباط شما را هموار می‌کند.

• جلوگیری از جاسوسی، حتما بارها شنیده‌اید که یک سایت یا پلتفرم معتبر هک شده و اطلاعات کاربران لو رفته. می‌توانید با داشتن یک شماره‌ی مجازی و ایمیل یک بار مصرف داخل فیسبوک، توییتر و... عضو شوید. در صورت هک حساب شما، اطلاعاتی ازتان لو نمی‌رود.

چگونه شماره مجازی بسازیم؟

برای ساختن شماره‌ی مجازی رایگان وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد؛ که بهترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

سایت‌های ساخت تلفن مجازی کاملا رایگان

سایت SMS24

با ارائه پیش شماره‌ی بیش از 50 کشور مختلف که مناسب‌ترین گزینه برای ساخت اکانت واتس‌اپ، جیمیل، تلگرام و... می‌باشد.

سایت SMSbro

از ویژگی این سایت میتوان به عدم نیاز به عضویت در سایت، امکان دریافت دلیوری SMS ها و کیفیت شماره‌ها اشاره کرد.

سایت Receive Sms 

ارائه دهنده‌ی شماره‌های یکبار مصرف و 100 درصد رایگان.

سایت Online SMS

زبان این وبسایت روسی است ولی هنگام استفاده می‌توانید مرورگر خود را در حالت ترنسلیت نگه دارید. از ویژگی مهم این سایت اختصاص دادن شماره‌ی مجازی ویژه‌ی یک یا دو خدمات معین است؛ برای مثال باید انتخاب کنید شماره مجازی را برای تیک تاک می‌خواهید یا واتس‌اپ، هدف از این کار ارائه‌ی کیفیت بیشتر است.

اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی

Hushed

یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های شماره‌ی مجازی.

AloSim

امکان استفاده‌ی رایگان تا 7 روز. ارائه‌ی شماره مجازی بین‌المللی و بیزنسی.

RingCentral

امکان فوروارد کردن تماس، ضبط تماس و ارائه‌ی بیش از یک شماره‌ی مجازی از ویژگی‌های اصلی آن است.

جستجوی سیم کارت در ایران 912

0912 254 28 57
محاسبه اقساط
70,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 76 78 918
محاسبه اقساط
35,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 763 73 58
محاسبه اقساط
28,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 76 88 134
محاسبه اقساط
26,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 762 89 05
محاسبه اقساط
25,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 892 26 36
محاسبه اقساط
37,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 299 38 20
محاسبه اقساط
79,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 299 38 21
محاسبه اقساط
79,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 28 68 238
محاسبه اقساط
79,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 299 0 518
محاسبه اقساط
74,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
جدید ترین عنوان ها
3نفر به این صفحه امتیاز داده اند
5 / 4.33