ایران۹۱۲ مرکز خرید و فروش سیم کارت 0912
قیمت گذاری و خرید خط

از کجا سیم کارت 0912 همراه اول بخریم؟

از کجا سیم کارت 0912 همراه اول بخریم؟

شاید به نظر بعضی از خریداران سیم کارت با همراه داشتن کارت ملی و انتقال سند سیم کارت به نام خریدار کار تمام است و خرید سیم کارت کامل شده است؛ سوال این‌جاست که آیا شما خرید امن و مطمئنی را انجام داده‌اید؟

خرید سیم‌کارت مانند بسیاری از معاملات دیگر نیاز به دقت و بررسی، قبل از خرید و انتقال مالکیت شماره و طی شدن روال قانونی دارد.

اما با توجه به عدم دسترسی خریدار به سوابق گذشته خط چگونه از مقدار کارکرد خط قبلی مطلع شویم و چگونه یک خرید امن انجام دهیم؟ همه به این موضوع واقف هستیم که همیشه افرادی سودجو در کمین ما و در انتظار معامله با ما در کمین هستند و با استناد به گفته‌های فروشنده و نمیتوان خرید امنی را انجام داد. از طرفی بررسی وضعیت یک سیم کارت و اطلاع از سوابق خط برای افراد عادی امکان‌پذیر نیست.

پس چگونه و از کجا سیم کارت 912 سالم بخریم؟

خرید سیم کارت 0912 از سایت همراه اول

در گذشته امن‌ترین روش برای تهیه سیم کارت 912 خرید از سایت همراه اول بود. خریدار می توانست با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به خرید خط مورد نظر اقدام کرده و 48 ساعت بعد سیمکارت خود را از دفاتر پیشخوان یا امور مشترکین تحویل بگیرد. اما با به اتمام رسیدن سرشماره 0912 دیگر خبری از خط 912 بر روی سایت همراه اول نیست و در حال حاضر شماره‌های دیگری با پیش شماره های ۰۹۱۹، ۰۹۱۰، ۰۹۹۰، ۰۹۹۱ و ... در دسترس است.

عملا خرید سیم کارت 912 از سایت همراه اول غیر ممکن است و باید از روش‌های جایگزین برای خرید خط 912 اقدام کنید.

خرید سیم کارت 0912 از دفاتر پیشخوان دولت

یکی دیگر از روش های خرید سیمکارت، دفاتر پیشخوان دولت است. این دفاتر علاوه بر ارائه خدمات پیشخوان معمولا تعدادی محدودی شماره های اعتباری و یا دائمی را در اختیار دارند خریدار با انتخاب یکی از این شماره ها، خط مورد نظر در همان دفتر انتقال سند و سیم کارت را تحویل خواهید گرفت.

 

با توجه به این موضوع که دفاتر پیشخوان به صورت رسمی و طبق پروانه کسب صادر شده از طرف سازمان ارتباطات رادیویی امکان ارائه خدمات و نقل و انتقال مالکیت خطوط همراه اول را دارند، در قبال معامله انجام شده بین خود و خریدار مسئول و در صورت بروز مشکلات خاص پاسخگو خواهند بود و به همین دلیل این دفاتر محل امنی برای خرید سیم کارت به شمار می آیند.

مزایای خرید سیم کارت 0912 از پیشخوان دولت

اولین مزیت خرید سیم‌کارت از دفاتر پیشخوان دولت باید به انتقال سند سیم کارت در مکانی معتبر اشاره کنیم. این دفاتر با توجه به مجوز های اخذ شده در این زمینه هستند که دسترسی های لازم برای مشاهده وضعیت سیمکارت و سوابق سیم کارت را دارند.

دریافت برگه سند نقل و انتقال با مهر دفتر پیشخوان یکی دیگر از مزایای خرید از این‌گونه دفتر‌ها هستند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به یکپارچه شدن سیستم همراه اول و ثبت مالکیت شماره بر روی کد ملی، برگه ی دریافتی (سند) فقط به عنوان رسیدی مبنی بر انتقال مالکیت می باشد و خریدار در آینده و بدون در دست داشت این برگه تمام خدمات مورد نیاز مانند: دریافت مجدد سیمکارت، انتقال به غیر و... را از همراه اول دریافت خواهد کرد.

یکی دیگر از مزایای خرید از دفاتر پیشخوان دولت امکان مراجعه مجدد و پیگیری در صورت وجود مشکلات اساسی بر روی سیم کارت خریداری شده می‌باشد.

معایب خرید سیمکارت 0912 از دفتر پیشخوان

قطعا خریداران تمایل دارند با مراجعه به مراکز معتبر با لیستی کامل و متنوعی از انواع شماره‌های 912 روبرو شوند تا بتوانند با توجه به سلیقه و مقدار بودجه‌ای که برای خرید سیم کارت 912 خود در نظر گرفته اند، بهترین گزینه را‌ انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

با توجه به قیمت خط 912 و با توجه به اینکه خدمات همراه اول یکی از ده ها خدمات دفاتر پیشخوان به حساب می‌آید، در اکثر دفاتر پیشخوان، با لیست کامل و متنوعی روبرو نخواهید شد. به همین خاطر قدرت انتخاب بالایی برای مشتریان دفاتر پیشخوان وجود ندارد. البته باید به این نکته اشاره شود که برخی از دفاتر پیشخوان دولت سرمایه‌گذاری بیشتری در بخش سیمکارت 912 خود انجام داده اند و لیست متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهند اما تعداد این دفاتر شاید به تعداد انگشتان دست، کم و پیدا کردن این دفاتر برای شما مشکل باشد.

خرید سیم کارت 0912 از مغازه‌ها

یکی از منابع خوب درآمد در مغازه‌ها و فروشگاه‌های گوشی تلفن همراه، معاملات سیم کارت 0912 است. این مراکز علاوه بر خرید و فروش یا تعمیر گوشی یا فروش لوازم جانبی، خرید سیم‌کارت از مشتریان و فروش سیمکارت به مشتری بعدی، سهم قابل توجهی از بازار خرید و فروش سیم‌کارت را به خود اختصاص داده‌اند.

شما به عنوان خریدار با مراجعه به این مغازه‌ها و با فهرست متنوعی روبرو خواهید شد؛ اما با توجه به این موضوع که این مراکز هیچ گونه دسترسی مستقیمی بر سیستم یکپارچه همراه اول ندارند باید با ملاحظه بیشتری نسبت به خرید سیم کارت از طریق مغازه دار ها اقدام کنید.

مزایای خرید سیم‌کارت از مغازه

همان‌طور که در بالا ذکر شد، شما هنگام مراجعه به یک مغازه ممکن است با فهرست متنوعی از خط‌های 0912 روبرو شوید و امکان انتخاب بیشتری داشته باشید.

معایب خرید سیم کارت از مغازه

اولین موضوعی که به آن اشاره میکنیم مالکیت مغازه‌دار بر سیم کارت مورد معامله است. یعنی ممکن است که شماره مورد نظر در مرکز دیگری برای فروش موجود شده باشد اما به دلیل وجود روابط کاری بین این دو مرکز سیمکارت در مغازه‌ی دوم و در لیست شماره‌ها به شما نمایش داده شود.

با توجه با اینکه حضور خریدار و فروشنده واقعی هنگام تنظیم سند سیم‌کارت لازم و اجباری است، ممکن است این موضوع ریسک خرید را بالا برده و علاوه بر خریدی گران‌تر از عرف، عواقب خاص خود را به همراه داشته باشد.

موضوع دومی که باید به آن اشاره کرد انتقال غیر حضوری مالکیت خط و به طبع آن احتمال بروز عواقب برای خریدار است که به همین دلیل توصیه می‌شود خریدار و فروشنده به صورت همزمان و به جهت انتقال سند حضور داشته باشند.

خريد سيم‌كارت 0912 از وب سایت های آگهی

همانطور که می‌دانید پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت باعث تحولی عجیب در تمامی اصناف و کسب و کارها شده است. این قابلیت در بازار خط 912 علاوه بر دسترسی آسان به فهرست کاملی از چنین خط‌هایی این امکان را به شما می‌دهد تا مستقیم و بدون واسطه، به یک فروشنده اصلی سیم‌کارت متصل شده و با مراجعه هم‌زمان خریدار و فروشنده به یکی از دفاتر قانونی همراه اول و یا دفاتر پیشخوان، سیم کارت مورد نظر را خریداری کنند.

نکته قابل توجه در خصوص خرید از طریق سایت‌های آگهی سیم‌کارت این است؛ اکثر دفاتر پیشخوان، مغازه‌دارها و فروشندگان اصلی در این سایت‌ها فعال هستند و شما با لیست گسترده‌ای از شماره، حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

خریدار با انتخاب شماره مورد نظر، تماس با مغازه دار، دفتر پیشخوان و یا شخصی که خط را برای فروش آگهی کرده میتواند نسبت به مراجعه به نشانی فروشنده برای خرید سیم کارت مورد نظر اقدام نماید.

معایب خرید از سایت های ثبت آگهی

سال‌هاست که افراد تجربه‌ی خرید از اینترنت را تجربه کرده و کمتر کسی است که حتی یک بار خرید اینترنتی نداشته باشد. همه ما مطفق القول به این موضوع رسیده‌ایم که اینترنت بستر بسیار مناسبی برای کلاهبرداران و افراد سودجو می‌باشد.

از همین رو به شدت توصیه می‌شود، هنگام خرید سیمکارت از سایت‌های آگهی، گول قیمت‌های ارزان یا قیمت‌های نامتعارف را نخورید و قبل از معامله از صحت و سلامت معامله خود آگاه شوید.

در این قبیل سایت ها که معمولا از نماد اعتماد الکترونیک (E-namad) و نشان‌های صنفی گوناگون برخوردار هستند. بار‌ها توضیح داده شده که این سایت مسئولیتی در قبال معامله انجام شده ندارد و از شما خواسته می‌شود که در خرید خود دقت لازم را به عمل آورید.

خرید سیمکارت از سایت ایران 912

در اینجا کمی بیشتر راجع به سایت IRAN912 حرف خواهیم زد. ایران 912 با سالها تجربه یکی از بزرگترین مراکز در زمینه قیمت‌گذاری و خرید و فروش خط 0912 است.

این مجموعه با ارائه شماره های موجود خود در وب سایت اختصاصی IRAN912.COM دارای نماد اعتماد الکترونیک به عنوان قدیمی‌ترین مرکز تخصصی سیم‌کارت 0912 ایران به شمار می‌آید.

در آخر

ایران 912 با فراهم کردن لیست بسیار متنوعی از شماره های کد 0 تا 9 همراه اول و با اقرار به مالکیت ایران همراه (IRAN912) بر تمام شماره‌های موجود در سایت امکان خرید بدون واسطه‌ی خط‌های 0912 را فراهم آورده است.

سوالات متداول

چرا سیم کارت 912 توسط همراه اول ارائه نمیشود؟

چطور از صحت خرید سیم کار خود اطمینان حاصل کنیم؟

از کجا سیم کارت 912 اقساط بخریم؟

ما ضمن امکان خرید نقدی سیم‌کارت 0912 با فراهم کردن امکان خرید اقساطی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت تمایل خط مورد نظر را به صورت اقساط بلند مدت خریداری نمایید.

خرید قسطی سیم کارت 0912
جستجوی سیم کارت در ایران 912

سیم کارت های ارزان ایران همراه

0912 917 98 07
محاسبه اقساط
21,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 052 99 83
محاسبه اقساط
22,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 069 77 98
محاسبه اقساط
22,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 066 87 41
محاسبه اقساط
23,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 066 87 48
محاسبه اقساط
23,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 051 33 86
محاسبه اقساط
23,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 066 87 42
محاسبه اقساط
23,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 814 0 967
محاسبه اقساط
23,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 013 48 97
محاسبه اقساط
24,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
0912 094 92 75
محاسبه اقساط
24,000,000 تومان
وضعیت : صفر
مشخصات سیم‌کارت
جدید ترین عنوان ها
65نفر به این صفحه امتیاز داده اند
5 / 4.68